2018. szeptember 10., hétfő

Börge göbre



"Ha normális családba születtem volna, normális ember vált volna belőlem.

Ha több időm lenne, mindenre lenne időm.
Ha az a másik ember, ott, nem piszkálná az orrát, boldog lennék.
Ha a másik ember helyében lennék, tudnám mit kell tenni.
Ha valaki rám mosolyogna, visszamosolyognék rá.
Ha majd öreg és tehetetlen leszek, kézbe veszem az életem.
...
Akkor, majd, ha, na akkor, boldog leszek és elégedett. Addig juszt sem!
Szinte elfelejtettem, azt akarom, hogy soha ne essen az eső!" (Kezdet)

:)

Mai Örömbödön - Happy Jar



Mert amikor emlékeztetem magam arra, hogy ma IS történtek velem JÓ dolgok, amikor végre kinyitom a szemem és körülnézek, amikor nyitottan látom a dolgokat, na akkor megnyílik minden előttem, észreveszek olyat is, amit addig nem!
Olyan emberekbe botlok bele, akik adtak vagy épp most hoznak valami pluszt az életembe, valami mást, valamit szépet, amit elfelejtettem...  egy jó ötletet, egy mélyebb beszélgetést, csodás élményeket...

na ez az élet

- Fenn, lenn, fenn, lenn, mint egy hullám. Hogyan kezeled ezt? - kérded halkan.

- Hát, rajtad múlik.