2024. május 30., csütörtök

Nem szeret? Szeresd jobban?

 Ami gyógyítatlan, láthatatlan sebként bennünk maradt gyermekként, az a trauma teremti felnőtt párkapcsolatainkat.

Láthatatlan sebeink – Hogyan befolyásolják gyermekkori, tudatalatti sémáink a személyiségünket, felnőttkori választásainkat:


Utam a kodependenciából egy hosszú és nehéz történet. Erős lettem? Nem, megkeményedtem! Nem tudtam többet szeretni, annyira kiábrándultam a féligazságok világából, 10 évet vett el az életemből a "NEM szeret? Szeresd jobban!" hurráoptimista hozzáállás.
A szeretet nem old meg mindent. Viszont a szeretet nevében belemanipulálnak helyzetekbe, amit nem szeretnék, és kihasználnak, mert vágyom szeretni. Félek egyedül, nem tudom, milyen csak egyedül. Nem tudom, milyen az, amikor magamat is szeretem. A szeretetemért morzsákat kapok. És én még tovább adok. Adok és adok. És padlón leszek, mert nem kapok vissza, csak morzsákat abból, amire valójában vágyom, és csak életben tartanak a hazugságok. Magamnak is hazudok.
Tudom, gyerekként csak ez védett meg. Felnőttként viszont ez tart vissza a saját életemtől.
Igen, fáj megnőni úgy, hogy védjem, gyógyítsam a szorongó belső gyermekem és védjem, óvjam a saját gyermekem, aki a véremből való és merjek kiállni magamért akkor, amikor nem lehet. Az első "NEM" lesz az, amitől megszületek, amitől határokat építek: eddig és ne tovább. Nem bántom tovább magam sem, és nem engedem, hogy megbántsanak azok, akiknek elfogadnia és szeretnie kellett volna engem úgy, hogy azt én is érezhessem.
Ezért indítok személyes beszélgetéseket, 25 év szakmai, tanítási tapasztalattal, 18 év önfejlesztési munkával, amiben a nárcizmus, a nárcisztikus abúzus, az áldozathibáztatás felismerése van előtérben legyen az akár spirituális, és hogy tudd, nem vagy egyedül. Jogod van küzdeni magadért. 7 éve különösen nagy gonddal foglalkozom coachként is a nárcisztikus és spirituális abúzus felismerésével ÉS a megküzdéssel: az öngyógyulás beindításával. A traumakötés egy láthatatlan betegség!
Ami gyógyítatlan, láthatatlan sebként bennünk maradt gyermekként, az a trauma teremti felnőtt párkapcsolatainkat.
Láthatatlan sebeink – Hogyan befolyásolják gyermekkori, tudatalatti sémáink a személyiségünket, felnőttkori választásainkat:
A trauma nem válogat. Vannak kis t-vel írandók és vannak a nagy T-sek.
A traumás kötődést, traumakötést felismerni életbevágóan szükséges. Mert éles helyzetekben ezek a tartanak pánikban, szorongásban, depiben! Bent maradok a pánik és a tagadás között...
Mi segít hát? Csak az, hogy meglátom azt, amit nem akartam, meghallom azt, amit nem szeretnék.
Kiút a mókuskerékből, az érzelmi hullámvasútból – Krízis, trauma, stressz- és konfliktuskezelés - szülőm - ÉN - párom, gyermekem kapcsolat!!!
Légy te is FLOW & FREE! Bejelentkezni szükséges! Keress bátran vagy bátortalanul és írd be magad a naptáramba! ⛓🧲
Szólj, hogyan segíthetek: Márti** 20/450-52-88 💎💕
Misszióm a traumatudatosság: a felismerés és a megküzdés a kodependenciával, a kapcsolatfüggéssel, a szeretetfüggőséggel, az érzelmi elhanyagolással, a szülősebekkel, transzgenerációs, örökölt, kötődési sebekkel… egy új, önazonos élet felé. Szeretettel: Márti**
Azt is szeretném, ha a gyermekem vidám és boldog legyen és ne bánthassák! Tudja kezelni a konfliktusokat és merje elmondani, a saját kis nyelvén, mi bántja, ki bántja és merjek lemenni arra a szintre, ahol emiatt szembe kell néznem a magam gyerekkorával, ami fáj és megszégyenítő.
Trauma és gyógyulás:
1. Felismerés
2. Megküzdés (stressz, konfliktusok, érzelmek)
3. Határok kiépítése
4. Bátor célok
Mert beszélni kell.
Rédling Márti**
autentikus és szakértő szemmel