2017. június 29., csütörtök

és akkor - SUNday Filo Café - eltelt 2 év

Agnes Beguin: Figyelj és hallgass rám

Figyelj
és hallgass rám

Ha arra kérlek, hogy hallgass rám,
és te tanácsot adsz,
nem teljesítetted a kérésemet.


Ha arra kérlek, hogy hallgasd meg érzéseimet,
és te elmagyarázod, hogy miért így érzek,
akkor rám tiportál.

Ha arra kérlek, hogy hallgass meg,
és te úgy érzed,
valamit tenned kell, hogy a problémám megoldódjon,
bocsáss meg, de úgy érzem, süket vagy.

Nem kértem mást, csak azt,
hogy figyelj és hallgass meg.

Nem kértem, hogy tanácsolj, sem azt, hogy tegyél.
Nem kértem mást, csak hogy meghallgass.

Nem vagyok tehetetlen, csak gyönge és elesett.
amikor teszel valamit helyettem,
amit nekem kellene tenni,
csak alátámasztod gyöngeségemet.

De ha elfogadod, hogy úgy érzek, ahogy érzek
lehetővé teszed, hogy megvizsgáljam,
és értelmet adjak az érthetetlennek.

Ha ez megtörténik, a válasz világossá válik,
és tanácsra nincs is szükség.

Hát te is, kérlek, figyelj és hallgass meg,
ha szólni akarsz, várj egy ideig.

És akkor én is tudok rád figyelni.

*********************************************************************************

SUNday Filo Café – eltelt 2 év





Nincsenek megjegyzések: