2014. december 6., szombat

Mozgásban

Keep on moving... énekli a Deep Purple, s borzongok ettől a számtól mind a mai napig.
A mozgás az éltető erő. Ha elhagyjuk, elhagy az erő, a jókedv, aztán az egészség és a barátok.
A rossz hangulat ellen éljen az oxigén. Eleget állított meg a sors, hogy hé kislány, lassíts. Türelem. OK! Megértettem! Felfogtam! Felismertem mekkora ereje van egy sétának és nem siethetek annyira, hogy csak busszal járjak. Igen, a flabi nem fér bele, ez van, kimondom, elfogadom.

Végre 1 hónap után már többedszerre is gyalog jöttem haza. Igen, nagyon elfáradok. De akkor is megéri. Csökönyös és makacs vagyok, nem engedem, hogy az ülőmunka és a mozgásnélküliség lehúzzon, a csípő-izületem jelentősen javult, a pihentetés kellett is neki... na de most már...  a szép áramoljon hát át rajtam, és üsse ki a borongóst, a fázóst, a kedvtelent.   Csodálatos a belváros, 5 körül már sötét van, kóválygok és kanyargok a macskaköveken az illatok utcájában. Rám törnek újra az álmok, a mosoly előbukkan, járhatok! Végre sétálhatok! Aztán jön a 4 emelet, komótosan, minden szinten még lenézek a városra és élvezem a csendet. Hisz' magam is lassabb és csendesebb lettem, mégis, nem feledve: mozgásban.


Otthon jön egy apró mosogatás, mert az mindig rendet vág, ha kicsit is, a káoszba, terítő az asztalra, és jöhetnek a varázslatos fiatalok és a számok és szavak. Életre kel a világ, a szigorú és monoton munka messze már, Kedves ölelése adja meg a nap értelmét.  Nincs harag vagy méreg a szívemben, a szomorúság már messze szállt és a fáradtság is jóleső, igen, az élet szép és minden belefér. Mert ilyenre csinálom. Idealista vagyok vagy nem, bánja kánya. De a lelkes és kitartó optimista, az már újból él bennem. :-))

S többnyire a Földön járva, két lábon állva is a csillagokat lesem. Néhányat magam körül tudhatok. :-))))

Bízni, merni, menni, tenni - széllel szállni, széllel béleltnek lenni - igenis érdemes! Bár... ez sem értik még sokan, mégis egyre többen.


Milyen sok szép és jó van körülöttünk! Nézzetek körül! Lásd meg a szépet is!





4 megjegyzés:

natimama írta...

"... Bízni, merni, menni, tenni - széllel szállni, széllel béleltnek lenni - igenis érdemes!"
Milyen igaz!!!

Szépek a képek is. :o)))

Töprengő írta...

Most a páromnál vagyok, de a jövő héten lesz olyan este, amikor majd kimegyek abba a varázslatos szépségű belvárosba!Jó volt olvasni soraidat. Megnyugtat, amikor úgy vélem, rendben vagy...

Töprengő írta...

Édes Barátos!
Köszönöm mindazt a sok jót, amivel barátságod kényeztetett a most elmúló esztendőben! Tudod, mennyire szeretlek, erről tehát most nem írok. Legyen minden tekintetben /egészség, munka, párkapcsolat, anyagiak, tervek/ még ennél is jobb a 2015-ös éved! Zsuzsával és Fricivel együtt ölelünk!

márti írta...

Köszönöm szépen, nagyon szépet, Nektek is!