2014. december 2., kedd

Drága Barátosok!

Nagyon szépen köszönöm, hogy érdeklődtök felőlem, s habár készítgettelek fel benneteket... de talán inkább magamat....  a bennem zajló és előttem álló változásokra, valahogy nem tudok most még mosolyogni úgy és ahogy szoktam, kemény és idegen ez a világ nekem. Ez a világ, ahol a minőség rovására megy a mennyiség, mert csak az számít. Meg a kirakat.

De mégis, annyi, de annyi a lehetőség, hogy lassan úgy érzem, filónak helye nincs, csak tenni, mert igenis éreztem és érzek a fáradtság mellett hálát, és jó, hogy kirobbantam egy másik dimenzióba, ki a komfortzónámból, .... vajon mennyit is bírok? Milyen vészreakcióm vannak? Ki is vagyok én?

Azt pedig sosem árt megtudni. Mármint magamnak. :-))))


Nagy ölelés, nagyon köszönöm, hogy vagytok nekem.



9 megjegyzés:

natimama írta...

Köszönöm!
Ölellek!
Tisztellek! Nagyon! :o))))

márti írta...

Drága Nati! Én köszönöm, kizökkentettél, mérlegelni ösztönöztél, s magam is mérlegre állok. Hiszen mikor, ha nem most, ezen adventi időkben?

Valley írta...

Jó volt olvasni rólad!
Puszi, és ölelés!

márti írta...

Viszont! Legyen szép napunk Valley! :-))

Mert megérdemeljük!

Töprengő írta...

Munkahely igényei...jogos! Család...az is! Barátosok...nagyon jogos, mert önzőnek áll a világ, és belőled sose elég! Bírd még ki, édes junik, de közben nézz körül időnként, nincs- e olyan hely, ahol a pénz is több lenne, meg a munkakörülmények is emberibbek! S persze néha szakíts időt velem beszélgetni, iszogatni! Puszillak, Zsuzsámmal együtt!

Györgyi írta...

Büszke lehetsz magadra a hősies helytállásodért. Köszönöm, hogy megmutatod a helyes ám szinte járhatatlan utat.
Ölellek

márti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
márti írta...

Györgyi! Mutatjuk azt sokan! Hál istennek, egyre többen érezzük, éljük és értjük, ami velünk történik! Szép hétvégét kívánok Nektek!

:-))))))

márti írta...

Töprengő Barátom! Hamarosan! Hamarosan!

:-)))))))))))))))