2014. október 12., vasárnap

Vásárnap

Iris Scott ujjfestménye

Elmúlt a szitáló köd, az a bizonyos furcsa üresség, ami az új helyzetnek is köszönhető, vagyis hogy minden percem mások osszák be, és minden percet nagyon meg kell élnem.



Leadok párat a rigolyáimból, ahogy a kilóimmal is tettem. 4 hónap alatt a Flabélossal 10 kilót fogytam. Ettem hamburgert és ettem fagyit, mert jól esett, és kis jutalomnak fogtam fel. Amúgy valójában jóval kevesebbet ettem és többet, jóval többet ittam.Azt nem tudom, hogy hány kiló vagyok igaziból, mert egyik mérleg sem mutatja ugyanazt, úgyhogy az anyukám mérlegén mért kezdőértékhez vonatkoztatok, a csodás digitális mérleghez mostanában nem jutok el, következésképp a fagyishoz sem. :-)

Találkoztam életem egyik leghangosabb munkahelyi napjával, a régi jó kis ücsörgést felváltotta a pörgés, cipekedés, mászkálás, telefoncsörgés, jajajaj, nem ilyen lovat akartam. Pénteken már úgy szétestem, hogy úgy néztem ki, mint aki benéz.

Szombat délután lélekben A szegedi templomban jártam, a gyertya, amit gyújtottam többször is megingott, jójó Stalika, rendben, jobban figyelek magamra. Jobban beosztom a semmit és a mindent.

Ma és tegnap végre biciklihez jutottam és a napfényes októberben papucsban bicikliztem, igaz, kicsit fáradtabban és jóval kevesebbet.

Hiányzik a szabad levegő, a zöld, úgyhogy a Flabit most pihentetem, de ehelyett nem busszal, hanem gyalog jövök haza a melóból. Mindig más utat választok, néha meg ugyanazt járom többedszerre is. :-)

Nem szeretem a forgalmas, hangos részeket, hajlandó vagyok hosszabban is menni, csak hallhassam a madarakat, a természet neszét, mert akkor jobban bírom a város zaját. Minden nap leülök a szökőkútnál és csak merengek, bámulok kifelé és nem gondolok semmire.

Hosszabb távon most nem gondolkodom, mindig a napnak próbálok csak megfelelni. Látom a nőket a munkahelyen, nem szánnak magukra időt, nem isznak napközben, fáradtak, görnyedtek, idegesek, ridegek.
A napokban voltam Lavyl tájékoztatón, jó és érdekes a dolog, de nekem ez anyagilag nem fér bele. Ezer helye van most a pénznek, és más módokat is találtam eddig, amik eredményt hoztak. :-)
De mondjuk karácsonyra nem lenne rossz ötlet... na meglátom, mire jutok.

Szerettem volna némi turkálós cuccot, de a méretet nem nagyon találom el. Kisebb lettem. Szokni kell. Ezt is.

Szép hétvégét és hét elejét kívánok mindenkinek, jut még pár nap ebből a szép indián nyárból nekünk. Kell tartalékolnunk belőlük a szürkébb, hidegebb napokra!

Nincsenek megjegyzések: