2014. október 31., péntek

fények az árnyékban

Holnapra és készülődve lélekben is az év végére:  illatok és fények, a maguk árnyaikkal.
Segítenek ezek az illatok a hosszabb vagy bánatos napokon... a saját árnyainkkal is szembenézni.

Ehhez már megvan a fahéjrúd, olcsón jutottam hozzá, kb. 2 csomag rudacska kell egy dundibb gyertyához.. Hihi, de most jöttem rá, hogy még vézna gyertyám sincs....

oké, akkor jöjjön más, ez majd karácsonyra...
 
Holnapra, mécsestartók, vinni kell:
Elő a paradicsomos üvegekkel! Forró vízben megszabadulok a címkéktől, majd alkoholos filccel festek mintát, akár sablon szerint, akár kútfőből, persze maradék körömlakkal is mehetne... vajon van még annyi?...

vagy akár csak egy jó minőségű papírt vágok méretre és mintát vágok bele, nem feltétlenül ennyire bonyolult mintát (első kép),
netán megteszi egy csokipapír, csillagokat belevágva... vagy épp az inverze, ezeket a kivágott csillagokat vagy lepiket ragasztom az üvegre (középső kép) ...
vagy tényleg szerezek hobbiragasztót és keserűsót a patikából (utolsó kép).

Szeretem a gyertyákat. Van itthonra egy kis illatházikóm, Diapulmon cseppeket öntök a háztető vizébe, ha már drága pénzért megvették nekem ajándékba és van még akciós teamécsesem, de lassan gyertyát is szereznem kell, nemcsak kefírt.(Mindennek az alapja egy nyamvadt kefír... drága szeretteimre emlékezve)
Mindenesetre a szívem telve hálával és köszönettel, hogy voltak ők nekem.

Szeretettel, gyertyás képek:
Kívánok mindenkinek lehetőleg csendes, békés, elfogadós hétvégi ünnepeket.

 


Nincsenek megjegyzések: