2014. június 5., csütörtök

nem kamu

Kezdek kicsit erősödni... múlik a szédülés, a fejfájás, az űr, a zűr... ma már felkeltem és husit csináltam:

szeretem az "egytálban" sülteket, a régi békét hozzák vissza a szívem... helyére :-)

és persze a régi illúziókat. :-( ezért hát

új fűszereket használtam: chilipehely helyett most kurkuma festi színesre ... az életem.


**

A fészről két linket ide is átmentek, mi is a belső szabadság, ami függetleníthet a körülményeinktől:

Egy_fiatal_pénztelen_világutazó_

és

Dr. Tari Annamária

Természetesen, mint minden, ami új felfogásban értelmezett: egyben megosztó is... csak befogadóknak, gondolkodóknak, cselekvőknek: lét(sz)építőknek...

bónusz: BB

7 megjegyzés:

boróka írta...

Jó olvasni és tudni, hogy jobban vagy. A kaja nagyon guszta.

márti írta...

petelétből... készülődés.. a jobbra...

alterego írta...

További jo gyogyulast kívánok, ez az ennivaló határozottan gyógyítanak tűnik :-)

Vénember írta...

M.f.
Csatlakozom.
Pussz!

márti írta...

Jól esik, köszönöm Nektek!

márti írta...

Nyári szünet, mert jól esik. :-))
Pihenés ezerrel, nem gondolkozás ezerrel... de

jövök hamarosan, nem menekültök!

stali írta...

Ne csak fenyegess, gyere!