2014. június 28., szombat

bordó

Ha valaki elmondja nekem tegnap, hogy ma mi is történnek velem..., hát kicsit somolygok: á, dehogy!
(Ha valaki az mondja, jó tudni a jövőt... hát talán el sem merném magam szánni, sőt... jobb ez így...)

Pedig ez is pont olyan egyszerű, mint a többi, ha megszólít, megérint, nem hagy nyugton, izgat... akkor bizony nosza, ide vele... így vettem én szőnyeget :-) Egyszer megígértem magamnak, hogyha már nem tartok állatot... egy szőnyegre beruházok.

Így mentem el érte biciklivel, és lám (titkon reméltem), hazaszállították nekem.
Így találtam ki, hogy szemmértékkel méretre igazítom. Van egy jó kis módszerem a párhuzamos, merőleges élek megtartására... valami csak ragadt rám...
És jé, itt van. Itt alattam. Bordó. Egész jó.
Így fogok én holnap szőnyeget tisztítani...a fene se akarta... de most olyan kedvem van...,aztán felöltöztetem a széket fekete polóhuzatba és talán elmászok egy turkálóba függönyt nézni...

Ja, és büszke vagyok... hazacipeltem gyalog egy bordó széket... nem volt talán csak fél kilométer... ha elfáradtam, hát ráültem. :-)

Hát ennyit a Flabi áldásos hatásáról.

:-))


3 megjegyzés:

stali írta...

Ügyes és kitartó vagy!

Töprengő írta...

Gratula! Néhány jó széket nekem is hozhatnál, ha ennyire belejöttél /russzkij jumor/!

márti írta...

Stalika, még bírom... most jön a neheze?

Töprengő, szerezz magadnak! :-))
(700 egész Ft volt az ára...)