2014. május 28., szerda

hajaj

Amikor az élet megtöri kicsit az embert, a hajunk is megtörik mellé. Épp ideje levágatni, már a derekamig ér, nehéz teher. Benézek az egyik fordászhoz, nem ér rá. Megyek egy másik helyre, kicsit drágább, de többen vannak, nagyobb a forgalom és nevesebb szalon. Ahogy belépek két nádszál fogad, csöppet el is bizonytalanodom, mit keresek én egyáltalán itt, sugárzóak és fiatalok, csodálatos a hajuk (naná...), a sarokban 1 férfi dolgozik lendületesen és elmélyülten, elbűvölő szakmai tapasztalatáról adva tanúbizonyságot, de idő, az sajna nincs... aztán jelentkezik a Tomi, a sarokból. Nem nádszálkategória, ez már könnyebbé teszi feszengésem, ki nem nézném, hogy a női hajak és (lelkek) mestere, a mosoly egyformán játszik a szánk sarkában,  mellette én sem érzem magam öregnek és kövérnek. Csak ettől, ahogy rám néz, ahogy kérdez, ahogy megnézi a hajam, ahogy rám mosolyog, észre sem veszem és nem is fontos, hogy kilókban kicsit kilóg az átlagból. Hát, csak igazítás kellene, törik a hajam, meg valami kis fiatalosabbat is ha lehetne, rábízom majd. A lényeg, vágjon le úgy 1-2 évet a hajamból. Érti ő. Én meg hálás leszek neki ezért. És magamnak, hogy meg merem tenni. Hajaj, haj-jaj... Nagyon tudok ragaszkodni ahhoz, amit megszeretek, pedig felesleges. Akkor is az enyém, ha nem olyan, és akkor is szeretni fogom, ha más lesz, és akkor is szeretni fog, ha ilyen kis tádé maradok Ráadásul igen hamar nő.

Na jó, lehet, hogy elmenekülök, lemondom, vagy magamban visítok. De hátha mégsem. Egy ócska hajvágás és cidrizem. Ennyire gáz vagyok. Hát ez van. Utálom a változást. Az elején... a végén meg... beindítja a szívem és az agyam. :-))

8 megjegyzés:

stali írta...

Valamint a haj további egészséges növekedését!
(Ma én is MEGIGAZÍTTATTAM A HAJAM, mert rondán volt hosszú.)

márti írta...

Túléltem!!!!

:-))

Majd megnő...

Vénember írta...

Ti mostan itten fölvágtok a hajatokkal??? !!!

márti írta...

Azért hozom a formám... bekentem egyenesítő balzsammal, hogy ne legyen szállós, erre összegöndörödött...

:-))

már a kávé is (néhanapján) fordítva hat rám, simán elalszom tőle...

márti írta...

Igen, felvágunk a levágottal! Hogy levágtad!

:-)

márti írta...

na megyek, veszek egy kis felvágottat...

Vénember írta...

Vágom! :-)

Töprengő írta...

Bübűűűű, nekem is gyorsan nő ott, ahol még maradt! Gratulálok azoknak, akiknek még vagy újra van,én mindig rövidre vágatom, így nem tűnik fel a különbség a tarló és a legelő között...