2014. május 30., péntek

Börge göbre

"Ha normális családba születtem volna, normális ember vált volna belőlem.
Ha több időm lenne, mindenre lenne időm.
Ha az a másik ember, ott, nem piszkálná az orrát, boldog lennék.
Ha a másik ember helyében lennék, tudnám mit kell tenni.
Ha valaki rám mosolyogna, visszamosolyognék rá.
Ha majd öreg és tehetetlen leszek, kézbe veszem az életem.
...
Akkor, majd, ha, na akkor, boldog leszek és elégedett. Addig juszt sem!
Szinte elfelejtettem, azt akarom, hogy soha ne essen az eső!"(Kezdet)

:)

6 megjegyzés:

Vénember írta...

Ha normális családba születtem volna, mégjobban látszana, hogy nem vagyok olyan...

márti írta...

... vagy akár - épp fordítva ...

Töprengő írta...

Pont úgy vagyunk jók, ahogy vagyunk! Mi is egy színt jelentünk a szivárványban - akkor van csak baj, ha az összeset, egyszerre mutatjuk!

márti írta...

Az lenne a legérdekesebb, ha ezekből egyet sem éreznénk, gondolnánk...

A "szemet szemért" miatt lesz vak a világ...

Na jó, csak morfondíroztam, merengtem, méláztam... ülök... ahelyett, hogy üd-ülnék és (f)ű-dűlnék :-)

mert milyen jó is fűnek dűlni...
fűszálat rágcsálni és a hangyák szorgos kis menetét nézni... a mezőn, egy nagy fa árnyékában, háton fekve bújócskázni a leveleken átszűrődő napsugárral, eltelni a réti hanggal, és nézni, ahogy a levelek rezegve mutatják mindkét oldalukat, és csak regenerálódni, aludni, lenni,
lélegezni be a jót... és kiengedni a magunkban lévő zajosat...

Mindjárt nyár! :-))))))))

natimama írta...

Van már hűtőd?

márti írta...

Olyan megbízható, az még sajna nincs.