2014. március 22., szombat

Es(z)ik

Mert ugye takarítok, szanálok, motyogatok, ... megéheztem:

Találtam egy fél csomag sütőport, pár evőkanál (úgy 1 deci) tejfölt, az a két fél megviselt margarin ott sóvárgott utánam, kérlek, lejárok, használj fel, találtam 1 egész tojást, némi, tán 10 deka sajtot, egy fél zacskó lisztet, a só se maradjon hát el:


Pogácsa, sütőporral.... :-) jó lett... kép már nincs...

... és mivel a pár virsli ehhez, ebbe nem annyira illik, hát azt holnap készítem el....
... pizzatésztában sütőben?
... vagy inkább baconnel körülölelve és hagymával, sajttal töltve?

jázmin- és cseresznyetea, netán némi szilva... csak megkoronázni tudja...

És az  Igenember hozzá nem rossz választás - bekuckózni kicsit...

:-))



Szép hétvégét mindenkinek!




4 megjegyzés:

Vénember írta...

Hogy ne kelljen holnap se boltba menned, jó ha tudod, hogy kiváló pizzát lehet sütni sütőporral is. Még várni sem kell a kelesztésre. Én azért szoktam ezzel sőtni néha, mert sietni kell. Kikeverem, bedobom asütőbe, és néhány perc múlva ehető... Akár virslivel is.:-)

Vénember írta...

Sőt: Sütni

márti írta...

Hmmm... A pizza is benne volt a fejemben, lévén találtam élesztőt! De akkor egy életem, egy halálom, azt a a pizzatésztát is kipróbálom!

Köszönöm az ötletet!

:-))

márti írta...

Egész jó ez a sütőpor
Sőt! :-))

mert ugye
Haladjon a korral
süssön Candida ellen
Váncza sütőporral...

ha a maradék tésztamorzse
leesik a földre
hagyja ott kisidőre
a hangyák is ebbe mennek tönkre