2014. február 22., szombat

Utolsó dal

nem számít hova, ha van Kivel:

Cipő utolsó dala:

"Agyon használt szavaink
Semmit nem mondanak többé,
Amit jelentettek régen,
Az velünk foszlott köddé.
Ölelés helyett vallomás,
Mosoly helyett hízelgés.
Ha akadnak még mosolyok,
A legtöbb már csak vicsorog.
Már nem beszéli senki
A lélek szelíd nyelvét,
De ölelik még egymást
Az aprók és a gyengék /medvék/ :)))

A felnőttekre hagyják
Az agyongyötört szavakat,
Nem nézik a plakátot,
Mert nem látják a falakat.
Képernyők címlapok, fényújság ...
Szemtől szembe nincsen út, azt szétdúlták.
Nem javítja más, csak a bolondok és a gyerekek,
köztünk árad még,
a melegség és szeretet.
A megértés és a szeretet.
Kimondhatatlan érzés,
De kimondják ők mégis.
Kimondhatatlan szó,
De kimondom most én is.
Talán utoljára még,
Utoljára a Földön,
Hogy hangozzon el mégegyszer,
Ha jönnie kell, hát jöjjön.
A képernyő, a címlap a fényújság.
Szemtől szembe nincsen út, azt szétdúlták.
Nem javítja más, csak a bolondok és a gyerekek.
Csak köztük árad még, a melegség és szeretet.
A megértés és a szeretet -- és a szeretet a szeretet."


... és
tegnapra is egy örömbefőtt:

Magna Cum Laude: Színezd újra, ha megfakulna


Sziasztok! Parkolópályán vagyok kicsit.

8 megjegyzés:

stali írta...

... én meg bolond.

márti írta...

... akkor már vagyunk ketten...

Vénember írta...

Pussz!

Hajnalfürdő írta...

Szia!:)

Hajnalfürdő írta...

Sajnálom...ez nem jól sikerült: azt szerettem volna kifejezni, hogy lélekben Veled vagyok.

Töprengő írta...

Tegnap este Republic- számokat hallgattam, míg a többiek tévéztek.

márti írta...

-:)

márti írta...

http://www.youtube.com/watch?v=3BIX4txok-U

Álomnapló