2014. február 14., péntek

owl you need is love - ólelés

"Napja az ölelésnek, napja a szeretetnek."- ma IS!
Csodás a "kislány". 16 évesen csak ennyit mond: de hát minden napnak Bálint napnak kellene lennie!

***

Ma Országos Ölelés nap volt, talán az Oktogonon találkozott valamelyikőtök ölelgetőkkel?

***

Visszatér a hitem, amit elveszteni időről időre - úgy látszik - KELL! Az önazonosságom  próbája: Az vagyok-e, akinek hiszem, gondolom magam. Az vagyok-e, ami szeretnék lenni. Mi is szeretnék lenni? Mit is akarok valójában? Menniyre csapom be magam és másokat? Azt teszem-e, amit mondok. Azt mondom-e, amit gondolok.  Ez a világ nem igazán engedi ezt. Ennek ellenére vagy épp ezért, mégis.

***

A férfi akkor nem akkor Férfi, ha megment engem a sárkánytól, hanem ha elvisel és akkor is mellettem marad, ha én magam vagyok a sárkány!

***

Mindenkinek innen küldök egy Ölelést!

***

A cím szójáték: all - minden, owl - bagoly, kiejtésre ugyanaz a hangzás: ól

a mondás: All you need is love : minden, amire szükséged van, az a szeretet!
a baglyokat meg szeretem.

:-))

4 megjegyzés:

stali írta...

Dettó!

Vénember írta...

Bagoly? Hmm... Maradok a rántotthúsnál...

márti írta...

... mókus?
(mert szereted... pörinek)

:-)

márti írta...

A megoldás nem mindig a szó. Hanem egy ölelés. Amiben sokkal többet adsz minden szónál. Mert szavakban nem mindig találod el, amit hallani szeretne. De az ölelésben éppen azt fogja hallani. Amire szüksége van. Téged.

A szerelmes ölelésben nem csak a test vesz részt. Nem csak testi vágy él benne, hanem a lélek vágya is. A lélek vágyik arra, hogy a testek ölelésében teljesedjen ki a szerelem. Szerelem nélkül megérinteni a másik testét, eggyé válni vele olyan, mint egy gyönyörű torta cukor nélkül. Az adja meg az alapját, értelmét, amitől torta a torta.
Az édes ízt. Az ölelés édes ízét, a lelkek közötti szeretet a szerelem adja.

Csitáry-Hock Tamás

Az ölelés nagyon fontos és szent dolog. Amikor ölelsz, sérthetetlen vagy. Amikor ölelsz, megnyílik a lelked, és befogadja a másikét. Nem lehet úgy ölelni, hogy közben bezárod a kapukat, a kulcsokat meg jó szorosan a markodban tartod. Ez nem így működik.

Oravecz Nóra


:-)))))))))))))