2014. január 28., kedd

Víztiszta

Felelgetős

- "járhatok bármerre
élhetek magamban
nem vagyok magányos
hiányod velem van"
G.

- életünk velem marad
el nem veheti már senki sem
köszönöm mit adtál:
s üres kézzel nem hagytál.

Egy nap bíbor, mi adatott,
de lehet, hogy még több...?
gondolataim, mint hópelyhek,
a múlt illata, ahogy jössz...

s összefonják, összegyúrják
meleg, édes hógolyóvá
sosem tűnik, sosem illan
emlékem, mint jövőm villan.

Sting It's probably me
http://www.youtube.com/watch?v=SUYI7kIR0S4

************

- "A szívemet hoztam el. Csinálj vele,
amit akarsz. Én nem tudok mást tenni
és nem fáj nekem semmi, semmi, semmi
Csak a karom, mert nem ölelhetlek."
József Attila

ölelés...
ezt már tőlem
senki nem veheti el

ez lesz az összes kincsem
ez melegít fel hűvös napokon

ha már elmúlt a nyár és az ősz
s hideg télbe fordult tincsem

holdba néz napom
minden éjjel meghalok

s bízom, bízom, még adhatok
mert félnék úgy meghalni,

hogy sose éltem, sose szerettem,
még ha csak kis időre is,

mert akkor biza minek is éltem...
s azt csak a karmaoldóm, a bónusz

s köszönöm: ha engem is szerettek...

Eric Clapton: Change the world
http://www.youtube.com/watch?v=Atlz3qj0K68

***

Kinek a levegő,
kinek a víz a fontos,
van ki a pohárért is hálás,
s van, kinek a fele sem pontos

van ki most jön rá:
fordítva sem rossz a válasz,
félig üres a pohár?
csak tán levegőre vágy az,

s nem vízre, mindkettő élet!
többedszerre is kéred, éled,
több van ebben a képben
mint gondolnád, lépd meg:

érezd, értsd meg, éld meg.

:-))


 

2 megjegyzés:

Töprengő írta...

Mi van ma? Holdgyöngynél is nagyon szép idézetet olvastam,nálad meg seregnyit, az ilyenek szokták versíró kedvem meghozni!

márti írta...

ezek saját versek :-))