2014. január 5., vasárnap

újjé - kuckóidő

Jót tett ez a csend, csak én és én. Igaz, lemaradtam egy blogtaliról, mert a net közlébe sem mentem, de most ez kellett nekem, nézzétek el hallgatásom...

... mintha évszázadok rohantak volna át rajtam és ülepedtek volna le, fényesedtek volna meg és taszítottak volna mély, néma titkok némaságába, a szavak bucskáznak, elő sem akarnak bújni, félnek tán, hogy értő fülekre, szívekre, nem lelnek, vagy csak várnak, mert most van az, amikor várni kell.

Más idők járnak, több a munka, most nem a virtualitásban, hanem a valló világban ténykedem, jól esik.
A családomnak szüksége van rám. Magamnak is magamra, sőt. Hóra vágyom, csendre, tisztára. Fehérre. És ... kuckózásra.


Szeretettel Nektek is:

Filmajánló: Ízek, imák, szerelmek

Ízek, imák, szerelmek 2. rész

Csodás álmok jönnek

Katedrális 1.


***
Az élet csodaszép

(Frank Capra örökzöld klasszikusáról sokaknak csak valami közhelyszerű üzenet jut az eszükbe. "Senki sem születik kudarcra." "Senki sem szegény, akinek barátai vannak." stb. Csakhogy a film népszerű megítélése, miszerint ez egy szentimentális, giccses, "Capra-limonádé", egy csalóka kép. Ugyanis a film sokkal inkább az önfeláldozás, a kétségbeesés, a boldogság és az "amerikai álom" törékenységének sötét témáival és még ridegebb tanulságaival foglalkozik.)

4 megjegyzés:

boróka írta...

A katedrális többi linkjét is bemásolnád nekem?
Nem találom a folytatást annyira béna vagyok.
o(

márti írta...

a következő részeket a filmet feltevő "nabucco" nick-re kattintva találhatod:

http://gloria.tv/?user=20326

a vége felé vannak a következő részek

boróka írta...

Mindet megnéztem.
Köszi.

márti írta...

:-)