2013. november 18., hétfő

Szúrok

Ízlések és pofonok. Kinek mi a pofon, ami észre téríti. Kinek mi a szeretet, és egyéb állatfajták.


Van, aki bosszút forralni szeret. Van aki tejet.
Van, aki forrón...

20 éve lakom lassan egy helyen, földszinti tárolóban tárolva anno a gyerekek kisbiciklijeit, babakocsit,
jól elfértünk, kis helyen is..., fura módon nem jár pince minden lakáshoz, és sztem fizetek érte... hmmm na ennek utána járok majd, de a lényeg, hogy a közös tárolóban tartom a munkaeszközöm, a biciklim.


A nyáron vagy 3 új család is beköltözött, a közös "partikon" már megnyilvánult a csodálatos IQ, amiről ugye nem tehet, az hogy kiskirálynak képzeli magát, az az ő gondja és mivel kisajátította a tárolót - ez nem gond, a költözés számos macerával és plusztárgyakkal jár, türelmi időt mi is kaptunk.


Vagyis toleráltuk, de nézd csak, nagy az isten állatkertje és alacsonyan van a kerítés: kiszúrták a gumim. (Kinek ártottam? Kinek szúrom a szemét?)
Van tippem, az egyiknek nagyon szúrtam a szemét. Ezer oka lehet. Ennek a "fajtának" elég csak, hogy önálló (jesszus! elvált) nő vagyok, ahogy rám néz, mikor önkéntelenül, emberként rámosolygok köszönéskor, már attól kiráz a hideg. Tőlem összesen 1 mondatot hallott, - de már az arcára volt írva: egy nő kérem ne válaszoljon, mert rögtön szájbaverjük, kis híja volt, hogy ott agygörcsöt nem kapott szerencsétlenje.
Én meg könnyedén kihívtam magam ellen a sorsot. - meg mertem szólalni, ráadásul igazat: a tároló mindenkié: "A biciklitárolóban bicikliket tárolunk."


Jó pár monológ lejátszódott már bennem, hogy mit is tegyek. Rájöttem, ez a fajta nem érti a szép és udvarias szót, lévén nem bánt vele senki úgy, vagyis a saját közegének megfelelő  módon kell kommunkálnom vele.

És ezért mondom én azt, hogy az ég megviccelt. Mert ugye nem szoktam én a sunyi kivagyi tahókhoz.
Vagyis új feladat: hogy is kéne ezt elintézni, vagy csak annyiban kéne hagynom? Az megfutamodás lenne az ilyen őstulok szemében. Csak a saját módszereikkel lehet "harcolni" az ilyen, akkor meg ugye lemegyek az ő szintjére, de ugye ez most itt neki valamiért a szemet-szemét, fogat-fogért és nagyon nem fűlik az ilyennel beszélgetnem. Hülyékkel ne vitatkozz, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.


Csakhogy, a biciklit itt kéne tárolnom. Valahogy értésére kéne adnom, hogy foglalkozzon a saját dolgaival és a saját portája előtt tisztogasson.

Hogyan is kell az ilyen nyelvén beszélni?  Mivel a mosly már előzőleg is idegesítette, maradna a B.A.Rom módra, de ahhoz én meg ostoba vagyok, bár azért próbálkozom:

A tároló külső vagy belső ajtajára tegyem?
1. Te büdös paraszt! Ha meglátlak, kinyuvasztom és a térdedig húzom a tökeidet, majd felnyomom a torkodba és lenyeletem veled.

2. Kedves Ellenségem! Ha kiszúrod a másik gumit, nem bánkódom, te meg ne mérgelődj, inkább menekülj,a  sors nyila fog hálaként a seggedbe hátsódba fúródni!

3. Kedves Barátom! Szeretettel jelzem, hogy a rajzszöget a barna falitáblába és nem a fekete biciklikerékbe kell szúrnod, és hogy megkönnyítsem a dolgod, a maradék rajszöget, csakhogy meg ne sértsd magad, visszaadtam a házképviselőnek és ragasztószalagot mellékelek, plusz egy üres zacskót, ahova az új belső árával hozzájárulhatsz a lelki békédhez. (és az ügy ideiglenesen el lesz felejtve)

4. Hozzak még biciklit? Lassan elfogynak az ép gumik (és a rajzszögek)!


Ötlet? Melyikkel érek el érdemben jót? Szerintetek?

Addig kiszedem a többi rajzszeget a falitáblából, cellux-szal ragasztom vissza a házhirdetéseket.

Hát nem tudom, a garázsban (volt apósé) elromlott a zár és különben sincs sok jogom ott tartani a bringát.

Van egy klassz kis camping kerékpárom.... nem használható, bevonszolom a tárolóba :-)) (Jobb, mint kárt okozni neki. Bár, első meglepetésemben a pince-kucslyukba néhány csepp pillanatragasztó... ez is megfordult a fejemben. Egy pillanatig.)


Este okosabb leszek? Vagy tökösebb?

***



?

8 megjegyzés:

boróka írta...

Esetleg mindkettő.

márti írta...

... itt ülök és régen túlhaladtam magamban az 5 percig gondolkozunk egy probléma megoldásán, mert ha addig nem jut eszünkbe valami jó és frappáns, kicsit várunk.

:-(

márti írta...

... talán el kéne mennem egy kis Csernust olvasnom...

:-))


boróka írta...

Okosabb vagy már nála.

márti írta...

... és dühösebb... le kell higgadnom, mert veszítek.

márti írta...

és ugye nincs biztos tippem, ki is érzete magát nyeregben ezzel...

kiteszem a cetlit... 4-es és
napolok... éber leszek és figyelek,...

:-)


Pussz! megnyugodtam!

márti írta...

Köszönöm!

márti írta...

hát tényleg okosabb voltam nála? Engedtem.

Másnap még egy "véletlenül" odakerülő új (beszédes) rajzszeget levettem a faliújságról, és a bicikli bekerült egy másik helyre.

Helyére Férfibicikli került, le sincs zárva, nem is merik bántani.

Eszi a penész őket, kié is lehet.

Egye is bizony!