2013. október 18., péntek

És még az illúziókról

Valaki emlékszik az Antony Hopkins filmre, amelynek címe Ösztön (Instinct)?

Van benne egy lélegzetelállító jelenet, a felismerés végjátéka, 9 perc, angolul:


Valahol ez egyszer vígjáték lesz. Komoly. :-)
Anno két hétig töltöttem le, mire lejött, és ez volt a karácsonyi ajándékom.
Az egész film, egyben, nagyon érdekes!
Ki is a bolond és ki is a vad...

Ösztön


Feneketlen most a lélekbendőm.
Talán mert utálom, hogy elvesztettem... az illúzióimat.
Hogy veszik el bennem a rácsodálkozó belső gyermek.
Az is lehet, ez így van jól.
Mert már ezen sem csodálkoznék.

Dolgom magamból előhozni újra.
Az idő, ami ugye nincs, a barátom.
Mert a földön értem dolgozik.
Nekem dolgozik. 
Már nincs hatalma felettem.

Egyszerűen csak át kell kalibrálnom kicsit az egészet. Valami kimaradt. Meglelem.

Akkor tervezés indul. Borsószem királykisasszony útrakel. (Pea)
P lan  - tervez
E 'lan, Enthusiasm  - tele lélekkel és lendülettel
A ct   - megteszi az első lépéseket és
....................... B ízik magában, másban
....................... É rdeklődik, éli ami éli őt, megéli, érzi, majd megérti
....................... K eres, kételkedik: körbejárja az újat
....................... E lfogad és/vagy elenged
C elebrate - tetőzik, ünnepel
E nergize   - töltődik

Hát ennyit szedtem össze a padlóról, miközben lent tanyáztam.


Nincsenek megjegyzések: