2013. augusztus 11., vasárnap

Hiányoztok...

Hiányoztok.

Hiányzik Veli szókimondó bája, Úton varázsnyugalma, Alteregó csendes magabiztossága, s fácskaöntöző Pankák Cinnája.

Hiányzik  Boróka és Robi igen jól működő együttese, Stali és Szilárd elválaszthatatlan összese, Töprengő megbánó morgása, Vén maciölelése és életmentő tapasztalatai, humora, Dóci szelídsége, ahogy ezt a nem domesztikálható embert mégis szívénél fogva vezeti..., Nati törődő szeretete, és jól esett meglátni személyesen, mi is lakik egy másik, ezt a társaságot még nem ismerő ember lelkében: Kati éber kreativitása köszönni- és tisztelnivaló.

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget és mindent.
Valóban minőségi időt töltöttünk együtt. Lám, erre is megértünk.

Nagy szeretet-ölelés mindenkinek.
Hűséges kutyus.

16 megjegyzés:

natimama írta...

Nekem az jutott eszembe hazafelé éjszaka, hogy más volt ez, mint az előző.

Szűk-körűbb... Jobb.

Névtelen írta...

Minimanó nem ártott volna!
:-)
stali

márti írta...

:-) Igen!
Igen! :-)

natimama írta...

Igen. :o)))))

Katalin írta...

igen?:)))

boróka írta...

Igen!!!
Öelellek
:)))

natimama írta...

Ugyeugye, hogy tudunk mi félszavakkal is... :o)))))

márti írta...

Ugy ho tu fé sza..
:-)

stali írta...

Kifogástalanul!

Katalin írta...

tu(ti):))

márti írta...

a második felével is eljátszhatnánk?

e gy dod vakból..

hihi

Csúcs volt!

Cinkapanna írta...

Ó de aranyosak vagytok!!! Én akkortájt éppen Balatonoztam, és a héten még itt vagyok... De nagyon jól esik, hogy hiányoltatok és nemcsak én akartam menni, hanem ti is szívesen fogadtatok ( volna). A Következő talira benevezek, csak értesítsetek, mailem a régi minimano75@ gmail.com, vagy írhattok a személyes mailemre is, csak azt nem akarom ideírni, kapok így is elég spamet.
Puszilok mindenkit!!!!!
Manó alias Cinkapanna

márti írta...

Juj de jó!!!!

alterego írta...

Veletek voltam lélekben, a testem meg itthon gyógyulgatott a kánikula után :-)

márti írta...

Manó! Ha néha erre felénk is jársz, jól esik!

Örülök, hogy jól vagy és nincs nagy blogolhatnékságod!

:-)

márti írta...

Alteregó, ugye már enyhül?
Ahogy az idő csendesül...