2013. augusztus 6., kedd

Feledés - Filmkuckó

Na végre... jó minőségben is nézhető... nem kicsit odafigyelős, a kritika lehúzza, én csak ajánlom, hisz aki még csak most ismerkedik a sci-fi műfajjal, annak csodálatosan hat... és aki régi motoros, annak is...

kritika + történet itt

ez se rossz, sőt!!


...de úgy olvasd, hogy a történet rendben, de a maga vélemény, a kritika erősen szubjektív...
figyeljünk hát arra, hogy ki-ki a saját tapasztalataiból, felimeréseiből épített szűrőn keresztül írja ezeket.
 
Ahogy én is.

Egy szóval? Tetszett. De megnéztem vagy 3-szor. Először vacak minőségben, mert muszáj volt. Aztán szinkronosan, mert érdekelt a vége. Aztán minőségben, mert valóban érdekelt és ráadásul a nagy fiamat és a társamat is érdekelte.
 
En gros - Oblivion

Aki tudja és érdekli, nézze meg... Tom Cruise... és a szürkeállomány tekergetése...
Mindenkinek bátran merem ajánlani, garantáltan megragadja a túlélést, haladást, útmutatást kereső-kutató és érdeklő embert. Feledése szerintem is kizárva!



3 megjegyzés:

alterego írta...

Megnézném én is, mert ha neked tetszett az nekem garancia :-)))
Hol láttátok? Moziban ?

márti írta...

Ott is. :-)) Minap még játszották...

online is fellelhető (hátha):

http://www.filmespolc.net/igy-keszult-feledes-oblivion-letoltes/

próba, cseresznye

alterego írta...

:-))) Köszönöm !