2013. augusztus 22., csütörtök

Enni fog!

Szeretni jó. Magunkat is. Megfelelni jó. Magunknak is. Mások megelégedését keresni jó. Magunk megelégedését szolgálni jó.


Jó adni magunkból úgy és azzal, hogy szeretem, amit csinálok. És ha másnak is tetszik, az csak plusz, bónusz.

Gyógyító, rezgésszint-emelő, frekvencia-modulátor és tudatmódosító szerek: az igazi barátság és a kölcsönös szerelem!

Sokat tettem már, de még van dolgom, gyógyulnom kell. Fogyással. Mozgással. Munkával. Szerelemmel. Szeretettel. Türelemmel.

Menni fog?
Menni fog.

Mert akarom.

És ezért lehet, hogy míg ezen, magamon dolgozom, másnak látsz, mint amilyen valójában vagyok.

Az vagyok, aminek látni akarsz. Amit látni vagy képes. (Ami magadban is megvan. Jó is, rossz is.)
Láthatsz bennem szemetet vagy épp virágot. És ha akarod, akkor belém is láthatsz. Ugyanis megengedem. Itt van előtted az életem. A hibáim. A jó dolgaim. A tökéletlenségem. A naivságom. A szigorom. Én. Magam.

Magamért harcolni jó. Álarcainkat cserélhetjük, arcunkat, harcunkat nem. Belenéztem hát a lelki tükörbe és belenézek az egész alakosba. A mostani újabb lépés: le kell fogyni. Egy csomó betegség tünet magától megszűnik! Nincs mese.

Fogyózni jó! És enni is jó!
Keresem az egyensúlyt!


No akkor a zöldbab biciklivel:

Pattanj biciklire.Menj el zöldbabért. Kreálj valami régi-újat. Újat kipróbálni mindig jó!

... kaporral már próbáltam, a tárkony pedig jó ideje szemez velem...
ráadásul egy lábosban, csetreszgyártás nélkül:
A hagymát és a bacont megdinsztelem, rádobom a zöldbabot, sózom, fokhagymával és tárkonnyal boldogítom, alig vízben megpárolom, tejfölös habarással gazdagítom.

Miből mennyi? Ugyan. Hát ízlés szerint!


Majd vedd elő a biciklit. Pattanj rá és kerekezz, amíg kerek nem lesz a világ!

:-)


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Menni fog!
stali

boróka írta...

Tudom, hogy képes vagy rá! Sok sikert!

márti írta...

Akkor indulok!

:-)

Köszönöm a biztatást, jól esik!