2013. július 17., szerda

jelek - "véletlenek"

Érdekes 2 nap volt ez.


Ha úgy gondolom:  látni, megerősítés.
Ha nem akarok gondolkozni:  akkor csak érzem, jó irányba megyek.

Jött a régi ismerős, ugyanazt az életet élte, ugyanazt a következtetést szűrte le, s mivel ő 20 éves, könnyebb lesz a következő 50. Nekem meg a  következő 20.

Születünk, de nem üres papírral. Amíg ezeket nem törlesztjük, s nem kezdjük el adni a lelkünk mélyén bújót, a jót, sose lelhetünk önmagunkra, elégedettségre?

Hogy van-e lélekvándorlás vagy csak üdvözülés?

Létezett-e előző életem, vagy a mennyországba kerülésre vágyom?

Teljesen mindegy. Itt és most kell leélnem, megélnem, megéreznem és megértenem mindazt, ami körülöttem, s így bennem is folyik.

Ami kint, az bent. Amit kapok, azt adom. Csak mert ember vagyok. Gya(ko)rló.
S eljuthatok ide is: ami békés bent, az kint. Ami jót adok, azt kapom.
Ha különösebben belegondolok, most is csak jeleket kaptam. De rengeteget. Igen, kértem. Mutass.

Jól volt ez így.
Jól lesz ez így.
Jól van minden, úgy, ahogy van. Néha a sors megengedi és fellebbenti a függönyt, hogy beleláthassak a mögöttes miértbe.

Nincsenek megjegyzések: