2013. június 23., vasárnap

Mai gombolkoznivalóm

Állok a konyhában és nézek. Igaz, vagy harmadszor érlelődik meg bennem, hogy hú, nincs vita, kell egy plusz szék, kerül, amibe kerül, de szerezni kell egyet.
Nagyon komolyan gondoltam.
Aztán jöttek a más gondolatok, nem oly mélyek, és elfelejtettem.
Ne vigyorogjatok.

Pár nap telt el, azóta, hogy tényleg és igazán belegondoltam. Szinte láttam magam előtt.

A lépcsőn megyek lefelé, ki van írva egy TÖK jó székre a földszinten, hogy elvihető. Van pár barátom, aki meg is tudná javítani, ha van valami gondja, a huzatot én meg tudom varrni, de ez nem szükséges... , sőt,  egy pillanat alatt felmérhető, hogy teljesen működőképes...


Na erre varrjak akkor én most gombot.

4 megjegyzés:

Valley írta...

:) Szupi! Taníthatnád, hogyan kell... :)

stali írta...

Nem görcsölve.

márti írta...

... ráadásul ez már a második ... :-)

Talán nem a hiányra koncentrálok, hanem megbecsülöm, amim épp van (itt és most) . És talán az is,hogy elfogadom, amit hoz az élet. Minden rossz tartogat valami jót! :-)

márti írta...

Kértem, hittem magamban, bíztam a jó sorsban, aztán elfogadtam.

Lelket mostam.

Gombot varrtam.

:-))