2013. június 24., hétfő

Hogyan szeresselek?

... most ez az első... jól-létre gyúrni, szívben és agyban... egyensúlyra: szív és agy között,  éjek és nappalok közt, sors és szabad akarat közt, vágyak és célok közt...

... mellékhatásként bevonzom a többit, amire szükségem van (az égiek szerint), igaz, néha csak nézek..., de aztán mindig kiderül, tényleg kellett!

Hány tévedés az élet? Hányszor gondoljuk azt, hogy ha engem szeretnek, akkor én is tudok szeretni..., én is tudom szeretni a másikat...



Az alaprezgés:

Ne kérdezd tőlem, hogy miért szeretlek!
Tudod, a válasz szívemből fakad.
A szép dolgok egy forrásból erednek,
s vezetnek szépen, ha rábízod magad.
Dolgom van veled! Ezért rád találtam.
Lelkemnek Te vagy a jobbik fele.
Teljessé, jóvá, csak általad váltam,
így íródtál a szívembe bele...
Ne kérdezd hát, hogy miért is szeretlek.
Nem mondom el. Maradjon csak titok!
Olyan csoda, amin ha elmerengek,
újra és újra csak hozzád jutok. 

(Aranyosi Ervin)

Továbbrezgés:

Megszülettünk... ideszülettünk, emberbőrbe született a lelkünk,  különböző vágyakkal, eltérő gondolatokkal, de hasonló érzésekkel... amit kifejezni, éreztetni oly nehezen tudunk...

Hogyan szeresselek?

Szere-TETT
szer, mi etet





Nincsenek megjegyzések: