2013. április 19., péntek

Jók!

:-) ez de jó!

http://www.origo.hu/hirmondo/szorakozas/blog/20110210-jozsef-attila-szuletesnapomra-parafrazisok-ujrakoltesek-varro-daniel-toth-krisztina-kovacs.html

szeretem, amik elémkúsznak...

Félszáz éves leszek én
olvasom e sok költeményt
csenném
venném



a bátorságot írni még
mert botorság sírni, nyitni kék
lazán
az ám

ellőttem összes rímemet
játékosat és félszeget
agyam
ágyam

ringat pajkosan és hiteget
írhatsz te még remeket
menőt
minőt

mi nők, élve falakban
kicsiny kis fa-lakban
szivünk
szívunk

férfinép, ha erre jár
bolond lélekre talál
kósza
kusza

gyermekek, ha szöknek
csakis erre jönnek
kemény
remény

kószáló kaszáló kuszál
kőszéli kőszáli kiszáll
lelkem
lelem

:-))

2 megjegyzés:

Töprengő írta...

Nagyon jó mindegyik. Osztályomban Varró Dani érettségi tétel, ezért a versét megküldtem gyerkőcéimnek.

márti írta...

Gyerkőcnek is az volt és a fehérvári Vörösmarty társaság, ami az ifjúságért éled.

:-))

Így hát gyűjtöttem róluk, én is. :-))
(Gyerek meg... nem ezt húzta...)