2013. április 18., csütörtök

csobbanó boccsantó

Vettem aszkorbinsavat 10 gramm 155 Ft. 10ezer milligramm, vagyis 10 gyógyító, jó adag C vitamin vagy 20 fenntartó (normális) adag

A talpamon vízhólyag lett! Most nincs nagyobb kincs, mint egy buszjegy!



Hiszem hogy a lélek gondjai testet öltenek, s betegségbe kergetnek. S hiszem azt, hogy ha a lélek, a tudatalatti erre képes, a tudatom képes lesz arra, hogy gyógyítson . Nagyon nagyon  erre koncentrálok.

Sok(k) vagyok én csöppet, lehengerlő testem drasztikus fogyókúrába kezdem. C vitamin már van!  Gyaloglok! Élni akarok! :-)))

:-))

Köszönöm, hogy kibírtátok a nehéz napjaim, de a gyökereket tisztogatnom kellett. Fájt. Köszönöm, aki megölelt, aki írt, aki gondolatban jót sugárzott, múlik a fájdalom s biztosan tudom, teljes erőből tudom és hiszem, hogy rendben vannak a dolgaim.

Hallgattam magamra, lementem alfába és kutyába. De ez most kellett.
Mert azt sebzem meg, aki a legkevésbé sem érdemli.


Bocsánatot kérek, hogy
nem mostam ki a sapkádat,
nem figyeltem hangos szavadra,
nem figyeltem a csendes, halkra,

s csak a magam igazát harsogtam,
mert fájt és üressé tettem
az életem, magam gubóztam be,
s hárítottam rád annyi mindent,

s igen, volt igazam, bőven,
de sokban nem, és azt kérem
ne haragudj rám, őrizz engem,
bátoríts és ha emelni nem tudsz,

akkor ne válaszolj nekem.
Alszom, s az álmok fájnak.
Ébren vagyok, s nyerek csatákat,
magam ellen. Bocsáss meg kérlek.

Igazad van, hogy  elmentél, mert
bántottalak. Belső menekülésem
hintettem rád s hit helyett ezt
öntöttem rád: Te hittél bennem.

Maradok emlékeddel, a mába
torkollnak a régi dallamok, képek,
csak várok, hátha észreszívretérek
s kedves, derűs lényed felém téved,

s elfogad ilyennek, kószának,
tökéletlennek, bolondnak,
amilyen vagyok, s amilyennel
nagyon, teljes szívemmel szeretlek.


  :-)

Van eredmény. Áldás arra, aki el tud viselni és kibírja a szeretetem.

:-)


5 megjegyzés:

boróka írta...

Nagy ölelés és millió puszi.

Töprengő írta...

Szeretett barátos, mi történt Veled? Téged csak szeretni lehet!

stali írta...

(Valamint élni, veled, melletted.) És akkor is: megy a nagy ölelés!

márti írta...

Ezt a hat napot ellenségemnek nem kívánom. Kivontam magam az életből.

Begyulladt a fogam,
a hátsó hetes őrlő,
a röntgen jót mutat,
de a fogam jól mulat!

Nem érdekli őt, hogy ölég!
Kellett neked gyökér!
Gyógyszer segít majdan,
két-két dobozzal, a bajban

dagad az arcom, s közben
kedvest is jól leszidom
pont mikor nem érdemli
és inkább kéne megköszönni

hogy időt, fáradságot
nem sajnálva, saját búját
hátrahagyva segíteni próbál
telik a zsák ő meg elmegy

én meg eltemettem őt
mint egy ijedt, fásult
koravén gyermek
s lelkemmel fájt a fogam is

% nap után hat a kúra.
Ma van az első nap,
hogy bírom csillapítatlan
s a fogam, gyökerével megmarad.

S ahogy a nap kisütött,
sikerült pár jó órát feküdnöm
kulcs zörren a zárban
pedig már nem is vártam.

Anyni minden történik velem
vagy épp a semmi csap agyon
vagy az idő öl engem
vagy elhagyok a tökcipőmet menten.

Hólyagot gyártok a fogamra
talpamra, agyamra,
saját agyamra megyek
a szív csak zokog s zár be

kéri a gyökerét, az eszét,
kéri Istenét, gyógyszerét,
lelkét: mentse meg szeretetét,
Fogát, gyökerét és kedvesét. :-))

márti írta...

Köszönöm Nektek az ölelést! :-)))))))