2013. március 26., kedd

te vagy

"Legyél te a változás, melyet látni akarsz a világban!"  Gandhi.

Én vagyok a hibás ha nem tetsző dolgokat látok a világban?

****

"Azt neked kell tudni, de én azt tapasztalom, hogy a közvetlen környezetem a saját kivetüléseimet adják vissza. Ergo, ha valami nem tetszik, megkeresem, hol is van bennem ugyanaz a zűrzavar.
Ha jó és szép amit látok, az is az én kivetülésem.
Ha a tágabb környezetre pl. országra, vagy a világra érted, akkor is igaz ez, annyiból másabb, hogy az a kollektív kivetülés. Lehet szidni pl. a kormányt (nem szoktam és nem is szeretném ha bárki politizálna!), de minden kormány az adott ország embereinek a kivetülése. Ugyanez érvényes világ szinten is.
Most lehet morcoskodni, hogy de én, meg de ő nem, de a sok emberhez képest még mindig kevesen vagyunk, akik tesznek is azért, hogy ez megváltozzon.
A kollektív tudattalanban még mindig nagy a zűrzavar.
Mindenki csak saját magával foglalkozzon, saját magát emelje, és ezzel hozzájárul ahhoz, hogy jobb világban éljünk. Komoly kitartást igényel, mert nem kis munka ez, de szépen lassan ébredeznek a többiek is és meg fog változni minden.
Idő, idő, idő.
Lehet, hogy utópisztikus, de én ebben hiszek." (sz, Á.)

***

Nekem ez is bejön:  álmodni, felidézni, megérteni,  majd ébren álmodni, megálmodni, de ébernek maradni, tenni, adni - ... /ping-pong labda hatás: együtt alkotni kreatívan, inspirálni... :-)) JÓ!/
Aludd ki magad... aludj rá egyet, s ezzel teszel a világért... vidám maradsz és adni van kedved... :-))

P.E.A.C.E. :-)) /Excellence and Commitment!/
Plan! E'lan and enthusiasm! Act! Celebrate! Energize!
Tervezz, Tele lélekkel és lendülettel, Tedd, Tetőzz, ünnepelj, Töltődj!

és játssz, néha komolyat is...







***
figyeljetek arra,
akit szerettek
figyeljetek
magatokra
s a megérzéseitekre
honnan, miért...
s aludd ki...játssz ...mert



"nem azért játszunk, mert megöregszünk,
azért öregszünk, mert nem játszunk" (G.B. Show)

A játék 2 órája alatt, 2 perce alatt jobban megismerheted a másikat s magad, mint gondolnád...
Hogy mennyi alapjuk van ezeknek?
Próbáld ki! Gondold át! Szűrd le... :-))


2 megjegyzés:

boróka írta...

Megint élveztem itt nálad.
Köszönöm.

márti írta...

Boróka...

Csoportosítsd át a betűket...

Limes - Smile

:-))

Elég a magad-ölés!
Ég a magad-ölelés!

:-)