2013. március 26., kedd

Játsszunk!

LGT: Játszunk
Játszunk. Játszunk. Játszunk.
Addig jó, amíg csak játszunk.
Hamisan, indulót, nótát.
Játszunk.
Bolondot, bölcset és némát.
Játszunk.
Mindegy, akárki szól ránk.
Addig jó, amíg csak játszunk, játszunk, játszunk, játszunk.
Játszani segít nekem,
hogy te is játszol velem.
Játszunk.
A mások türelmével.
Játszunk.
A mások szerelmével.
Játszunk.
Játszunk szabállyal, tûzzel.
Addig jó, amíg csak játszunk.
És csak játsszuk, hogy játszunk.
Játszunk.
Amíg a deszkákon állunk.
Játszunk.
Amíg lejjebb nem szállunk.
Addig jó, amíg csak játszunk, játszunk, játszunk, játszunk.
Játszani segít nekem
hogy te is játszol velem.
Játszunk. Játszunk. Játszunk.
Játszunk. Játszunk. Játszunk.
Játszunk. Játszunk.

***

Klikk és nagyobb lesz...







  Érdekes, ahogy az angol és  magyar - ez utóbbi kettőben - megfelelő helyen is azonosak...

3 megjegyzés:

lijo írta...

Jelentem játszottam:)
1. Kiss, Passion, Secret
2. Love, Money, Friends
3. Sentimental, Happy, Charismatic
4. Tehetséges, Édes, Szenvedélyes

:)

lijo írta...

(Jelen)

márti írta...

Jeleeeen :-))))

Jelentem:
1. Lust, dream, kiss... :-)))

(Passion, Secret, Arm... - ez volt tavaly)

2. Popularity, Intelligence, Power
pffff

3. Passion, restless, outgoing... :-)))

4. Ötletes, izgőmozgó együttérző.. :-)))




Olyanok vagyunk, mi kicsiny emberek, mint egy adóvevő.
Ha bennünk, magunkban gyenge a jel, rákapcsolódunk másokéra... és ezekben az 1 percekben, míg írunk, főzünk, mosogatunk, egyedül vagyunk, s egyre erősebb lesz a belső hang, mit meghallunk.

Csináljuk, amit szeretünk és szeressük meg, amit csinálunk...

Szép hetet!