2013. január 6., vasárnap

Hull a hó és hózik! :-))

Tudod Malacka, van úgy, hogy valaki nagyon törődik a másikkal. Azt hiszem, ezt hívják szeretetnek.

Ha nem ilyen volnál, mind szegényebbek lennénk.

Van úgy, hogy nagyobbnak és borzadályosabbnak látszanak a dolgok, ha egyedül vagyunk és félünk.
Bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb mint sejted és okosabb mint véled.

- Pont jókor jössz, mert ez a nap legjobb része.
- Melyik az a rész?
- Az, amikor te meg én mi leszünk.

- Halló! – mondta Tigris, és olyan nagyon közelről hangzott a hangja, hogy Malacka felugrott volna, ha Micimackó véletlenül nem ül rajta.

Régen nem láttam Zsebibabát, és ha ma se látogatom meg, holnapra még régebben nem láttam lesz.

– Micimackó – mondta Nyuszi szívélyesen –, te tökéletesen hülye vagy.

- Ha mégis eljön az idő, amikor nem leszünk együtt, akkor nagyon fontos, hogy megjegyezz valamit!
- Mi az a fontos megjegyeznivaló?
- Hogy bátrabb vagy, mint hiszed, erősebb vagy, mint sejted és okosabb, mint véled. De a legfontosabb az, hogy ha el kell válnunk, én akkor is mindig veled leszek… veled leszek.

:-))

Tudod Malacka, van úgy, hogy valaki nagyon törődik a másikkal. Azt hiszem, ezt hívják szeretetnek.


3 megjegyzés:

stali írta...

És ezt meg is jegyezheted.
:-)

márti írta...

Kétszer írtam, kétszer írtam! :-)

márti írta...

Úgy értem: rajta vagyok, rajta vagyok! :-)