2012. december 7., péntek

Jó éjt!

Rámzuhant a világ. Kitárult és rám hull minden kincse. Kitátom a  szám és a hópihék, mind más és más mintában, mintha belém ivódnának. Énné válnának. Belém költöznének. A percek pillanatokká zsugorodnak, a pillanatok órákká tűnnek.

átlátszó kristályok csillognak szelíden
az ijedten kapaszkodó csöpp leveleken
a melengető nap kószál fölöttem
s varázsolják őket gyémánttá nekem...


ajándék, mint a könnyek,

mint a szikrázó dér
téli havas hajnalokon
vagy mint nyári éjeken
a ragyogó-hunyorgó csillagok...


Maths in Nature

Tudtátok, hogy nincs két egyforma hópehely...?
Wilson Bentley különleges fotója, 5000 hópelyhet fotózott le az 1930-as években. Nem talált két egyformát.
*******************************

Elengedlek

Szeretlek, ne feledd
de együtt élni veled
csak szerelemben merek,
te sebes, büszke ember.

Nem kértem olyat tőled,
mit nem adhatsz meg,
ehhez akarnod kell
engem s nem helyem.

Mert most fejemből
tiszta szívvel
Elengedlek
lépek tovább, félek?

Haltam, élek.
Ha nem halok,
tán azt se tudom
hogy is kell éljek.

Köszönök Néked mindent
Vétket és szépet.
Magamban rendezem
énvétkem és lépek.

2 megjegyzés:

stali írta...

A vízcsepp ujjlenyomata.

márti írta...

De jó!