2012. december 16., vasárnap

e-zek

s fecsegek veletek  ...

- Legyen kellemes ested, gyermekem! 


 - : )))​ Eszegetek, kellemesen teregetek, remekelek s csepp sert teszek "belembe", kedvemre... egészégedre!

 - Elmerengtem menne-e ez nekem... eme rengeteg e, teljesen eltemet engem... de kedvem lelem benne...gyertek, gyertek keblemre :

- Hehe, de melenget engemet kedvetek  

 
- Nem megy ez nekem, keservesen fecsegek és eszemet (lelkem?)keresem. Nem lelem. 


- Rendben! Legyen nekem, s Neked egy kellemes ested! Mert ezt szeretem! Nem ellenkezem! Veletek leszek, Veletek lelkendezek, rengeteg kellemes eledelt eszem, s lefetyelek, nyeldeklek mellette rendesen, de nem ejtem eszemet egy vederbe...
Nem tehetem.
Egye fene, ezt ezennel befejezem! 


- Hegyre ment Ember! Veled nem lehet versenyre kelnem, megnyerted :) Vesszen remek versem, mert e-s kedvem nem lelem, s fejemben rengeteg lepke repked... de nem feledem erre rebbent kezedet, melyet ezennel meglengetek.... kellemes reggeled legyen, de ne feledd, eszedet vedredben megleled :)


- Ez lehetetlen   e remek versek szertelen kedvemet keresve vederbe terelve eszemet, egyre nevetek s nevetek  
 

- Eszedet keresed? ne tedd? felesleges s lehetetlen... lelked vesztetted vederben, megleled, ne feledd, eszed félretedd...
 

- Hegyre ment ember, lefetyelj, kell nekem e csepp, de nyelvemen reked e ser... s nevetek, nevetek  :)))​)

- Menyecske... ezerlelked repked, kedves, cselleng, keresve keresed medred, melyben eszed s lelked egyben rendben   fejet fel, nevess!
 

- Kedves s. ezerfele keresve sem leled eszement lelked, szeretlek!!!!
 

- Kedvesemnek... szerelmes lelked velem repked, veled megyek,jer keblemre, reszketek, felesleges rebegned: szeretlek,lelkem nem feled, ébred, esztelen-eszetlen eszesen érez... merre tekeregsz, kedvtelen nem leszek, helyed leled e rengetegben, mellettem, kedvem keresd, mert letekerlek, s lepke leszek   ...  
...ehelyett kedvvel s merengve teregetek.... s szeretve nevetek...  :)))​
 

- Menjek hegyre? Legyek kedves? Szeresselek benneteket? hehe... persze  
...megyek s lefetyelek - e helyen... rengeteg eset, helyzet s ember lesz velem, ez kedves nekem...
...remek emberek - szemezgetek...
 

- Kellemesen teljen ested! Rendre emlékezz szeretettel emberedre, gyermekedre!
Fényesen legyen veled eme eszme: szeretet .
Eredjen meg nyelved e szerelemben. Teljesedjen be tested melege,ereje, kelleme, fennségessége. Kedvesed nyerje el kezed!
Szenteste béke legyen benned és veled!
Szeretettel rebegem, legyen ereje szerelemnek, évednek reményednek!
 

... Lelkem remeg, rebeg, neked, veled! szeretettel  
 ... kedves emberek szeretete-e helyen engem felemel....repkedek.....​
 

- Szeretnek, lelkem szerethet, fecsegtem eleget, legyen elegetek, ne kelljen mese, sem lehetetlen, erre legyen eszetek, kedvetek, szemetek, telhetetlenek ne legyetek, szeressetek...  nevessetek, legyetek kedvesek, béke nekem s nektek  )))​

beeee...
(fent emlegetett képemhez)

Remek, (nagy karácsonyi ölelés) szeretet-hetet Nektek!

Szertelen eszed tereld mederbe, s lelked ereszd, engedd, reptesd!
Szeress, nevess, jegyzed?

Te felleled-e ebben e versben remek megjegyzésedet? 

******************************************
megjegyzés kerekedett!

:-))





2 megjegyzés:

boróka írta...

Szeretlek Te Kedves Eszement Gyerek . Verseddel felemelted lelkemet.
Mese mese mesketével kerekdedre melengetted szememben a nedveket.

márti írta...

Kedves felem! Szemed kerek, nedves, lelked meleg nedvekkel tele? Remek!
Ne feledd, lelked-kerted nevelgesd, s nevess. Szertelen! S Benned megleled meleged!

Engedj be szertelen szerelmet, engedj meg szeretetet s szereld ezzel e szerrel be nem fejezhetetlenre életed.

Remek hetet Neked!

:-))