2012. november 28., szerda

Könyvéhes

Viszont tárkony- és őrölt kömény-függő lettem ... :-))
Még a bableves is kapott egy kis lökést tőlük.

...
És álomkóros... :-)) Jobb, mint ólomkárosnak lenni, nem?

Vavyan Fable*: Álomhajsza könyvét újra falom :-))

Ha ettünk, elálmosodunk, ha aludtunk, megéhezünk! Az élet szép! :-))

*********

* "A rosszízű álom felszínre hozza, amit napközben kaparsz el tudatod pincéjében. Másként működik, mint a húsipar: nem azonnal dolgoz fel (...). Viszont ha valaki keveset hazudik magának, nagyon kevéssé választódnak el az álmai az ébrenléttől."

"Miért rettegnek oly sokan a csendtől? Mi félelmetest hallanak ki belőle?"

"Először te fogadd el végre, hogy belülről irányított, szuverén, erős, barázdált lény vagy... azután majd ők is adoptálnak valódi önmagadként, feltéve, ha eléggé szeretnek."

"Amit hajszolunk, az távolodik."


:-))

7 megjegyzés:

boróka írta...

Itt jártam. Megetettem az állatokat inni adtam a hörinek. Minden rendben. Csókollak

márti írta...

Boróka, akkor most egy jó nagy, kiadós alvás kell csak már talán... :-))

"Messzire mentél.
Fáradt vagy. Léptél százat.
Valakiért még egyet kellene.
De tested, véred lázad.
Majd máskor! – nyugtat meg az ész."

De ki az, akiért gyakorta felejtünk el tenni?
Magunkért?

Most ez a mondat tart még fogva:

"Ne engedd, hogy más kevésbé szeressen, mint te önmagad."

Én is alszom (rá) egyet.
:-)

anyus írta...

Álomhajszát (és más könyveit is) nagyon szerettem valaha, de félek újraolvasni, mert a múltkor, sok év után megint vettem egy Fable-kötetet (Barbárság Tengere) és nagyon vacak :(

márti írta...

Anyus! Van egy rossz szokásom, 2-3 könyvet olvasok egyszerre... így ehető marad, mind.

A trónok harcáról is jókat hallottam, s csak azért, mert nincs kész a teljes sorozat, talán mégis belekezdek, de talán inkább online nézem és filmként, valószínű ezzel vesztek, de nem biztos.

Ez is egy érdekes kérdés, magamnak is és másoknak is sokszor feltettem, melyikkel érdemes kezdeni, a filmmel vagy a könyvvel? Hát ízlések és pofonok. Vagyis mindenki másképp érzi.
A könyvben azt láthatod, ami te vagy, amire neked van épp szükséged, vagy ami éltet és a fantáziád szab határt. Viszont a szemem nehezebben bírja... :-((

Szeretem, ha egy könyv vagy film visz, sodor és magával ránt, s akkor bizony belém bújik és nem enged. Vágyom ezekre a ragadós élményekre. :-))

Fable-nek tartozom, 3 könyve vár még rám a polcon, időtlen idők óta. Naná, hogy a régiekből!

:-))

Ölellek: junik :-)

boróka írta...

Szeretem ahogy élvezettel száguldozol a gondolataid ösvényein.
(:o)

anyus írta...

A Trónok harcát bélám párhuzamosan nézte filmen - hát a második kötetig, mert a harmadik évadot csak 2013. március 31-én kezdik vetíteni :) - és néha belekukkantottam, elég rendesen megcsinálták, de sztem a könyv jobb. És tovább is tart :)

márti írta...

Így csípjük fülön az Időt! Homályba vész, ha belemerítkezünk egy könyvbe vagy filmbe, így igaz! :-))