2012. november 27., kedd

Mackó-alsó

"Nem fogok dühöngeni: filozofálni fogok. Ebben az országban annyira úr a hülyeség, hogy itt már csak filozofálni lehet." Ady Endre


Készülök a karácsonyra... lélekmelegítők és lélekölelgetők után nézünk:... akkor jöhet  néhány film ... :-))


Good Will Hunting - nagy kedvenc, írtam is róla párszor régebben

 Állítsátok meg Terézanyut .- a vége nagyon üt! Mindenkiben kerestem, s csak magamat felejtettem ki ...

 Napsütötte Toszkána - A kívánságok teljesülnek! Csak nem mindig úgy, ahogy vártuk!

A fentiek teljes filmek, a következőkből sajnos csak részletek vannak, máshonnan letölthetők:


/Bor, mámor, Provance - A good year - Ridley Scott, Russel Crow.... trailer, ízelítő- a tehetős üzletemberről szól, akit a vidék varázsa (is) rabul ejt - http://www.youtube.com/watch?v=LGmXc7zqr7g /

/Ízek, imák, szerelmek - Eat, pray, love - Julia Roberts -- trailer: http://www.youtube.com/watch?v=0lCGhcNIdSE/
(Idézetek - http://www.citatum.hu/szerzo/Izek_imak_szerelmek )
(http://online-filmek.cc/film/779-izek-imak-szerelmek)


/Édes november!!!!!!! - Keanu Reeves! , trailer - http://www.youtube.com/watch?v=sfHRRTz28R0/
Hogyan kell szépen elválni, a halál karjaiból is csak a szépet látni és adni!


Valahol mind erről szól: Légy nyitott a változásra! Merj élni, merj "halni".

*****************************************************************************

Varrógép kerül elő, ajándék csak kézzel készült, sütött vagy barkácsolt lesz.  Elő kell venni a maradék eszem, miből, mit alakíthatok át vagy készíthetek.


Kaptam egy mackó-alsót. Naná, hogy melegítő. :-))

5 megjegyzés:

natimama írta...

Majd elmondod, ha már nem lesz titok? Hogy mit készítettél... :o)))

márti írta...

Még magamnak is titok. :-)) De nagyon akarok valamit adni mindenkinek, olyat, amit csak én adhatok, és csak neki adhatom.

Még van időm. Kitalálni.

Ha ugye már készülök, jobban figyelek. Mi jön velem szembe, mi kínálja magát: engem, engem adj neki.

Valami, ami bordó, még az illata is az, kedvesnek.

Valami, ami krémes, fényes és puha, anyumnak.

Valami, ami bársonyos, simogató, a nővérkémnek.

Valami finom, színes, elgondolkodtató, hasznos, a gyerekeknek.

Pfff... Főhet a fejem...

márti írta...

(Ja és Chaplin összes letöltve, NEKEM karácsonyi ajándék!

Kedvesnek egy sztori a "Mennyi az óradíjad, apa?" c. angol sztori fordítva. Felolvastam neki, Kérte írásban. Remélem karácsonyig elfelejti...)

boróka írta...

Nagyon jókat találtál ki karácsonyra! Az idézetek és a filmek amiket ajánlottál szintén nagy kedvenceim.
Jó melegséges itt nálad.
Szeretem.

márti írta...

Ölellek!